Florin Neby- Antrenor personal fitness

Cum continui sa ai rezultate?

0413-health-arms-01-w724Cel mai probabil este adaptarea corpului tau la greutatile cu care lucrezi, alimentatia pe care obisnuiesti sa o ai in fiecare zi, aceleasi exercitii sau acelasi tip de antrenament pe care il faci de fiecare data cand iti acorzi timp pentru sport.Pentru asta trebuie sa aduci o schimbare si aici ma refer ca poti avea o perioada de stagnare, in care simti ca faci tot posibilul sa obtii rezultate si ele tot intarzie sa apara.In acest caz trebuie sa ai rabdare si mai trebuie sa ai continuitate, dar intr-un alt ritm, aici ma refer la faptul ca poti opta pentru antrenamente scurte si intense dar numarul de sedinte la sala sa fie mai mare, 4, 5 ori pe saptamana sau poti merge pe antrenamente mai lungi , de 1 ora spre exemplu unde poti lucra cu greutati mai mari si atunci te poti limita doar la 3 sedinte pe saptamana de miscare.

Alimentatia este principalul factor pentru care nu se mai vad rezultate.Se obisnuieste sa se manance cereale, carne de pui, salata si fructe zilnic si oamenii vor sa rezultate in continuare pana ajung la greutatea sau forma ideala.Eh, acest lucru nu prea este posibil decat daca te infometezi, lucru care este din ce in ce mai practicat.Nu, pentru a ajunge la corpul la care ai visat trebuie sa ai schimbari in permanenta, sa mananci atat peste cat si fructe de mare, sa consumi atat pui cat si curcan, sa ai in alimentatie carne de vita, vanat daca se poate si binenteles organe.Lactatele trebuie sa fie parte din meniul tau zilnic,
iar fructele si legumele din care iti faci salata trebuie sa fie de sezon.Nu uitam de leguminoase pentru aMuscleMan aduce si proteina vegetala in corp (mazare, fasole, naut, soia mai rar) dar si grasimile vegetale asa cum sunt semintele si nucile.

Daca vrei sa arati bine, investe in corul tau si in ceea ce iti sustine organimul, motive sau fite de genul, nu am timp sau nu gasesc sau mie nu-mi place, te vor face mai mare decat esti sau evident, asa cum se intampla cu majoritatea, se vor imblnavii mai repede decat ar trebuii.Daca vrei ca rezultatele sa continue sa apara dupa o perdioada de stagnare, este clar ca trebuie sa fii mai organizat/a, sa ai mai multa eficienta in sala prin marirea intensitatii in antrenament sau schimbarea lui dintr-unul cu greutati in unul de bodyweight sau de postura dar si sa te odihnesti cat de mult iti permite timpul.

Comments are closed.